gfazlioglu Seferdeniz1 hayırlı olsun bende oturma odasında kullanmak için aldım bakalım görüntüsü çok içime sindi inşallah yatar bebişlerimiz 😍 sonra bende satarım diye düşünüyorum letgodan
SevdaOykuu Bende aldim ama joie degil 4 moms mamaroo insallah durur icinde yoksa yazik olcak o kadar paraya 🤭