Pureloveee bende bundan bi 10 gün önce bu illetle uğraştım resmen gece sabaha kadar ağladım. Doktora gittim kontrol etti dogumdan sonra ameliyat ol kurtul dedi ve aaynı zamanda normal dogumuda önermedi daha kötüye gider diye malesef hic birsey yaramıyor ve gecirmiyorda . 10 gun boyunca sabah aksam hemoroid fitil kullandım , sabah ögle aksamda hem krem hemde uyusturucu krem kullandım evet ağrıyı kesti ama kendisi duruyor . (Oturma banyosu , kekik yağı ile buhar banyosu , buz kompleksi , kremler vs. Vs .) Hicbiri ise yaramıyor bunu doğuma kadar çekiyoruz azda olsa sikayeti olan gidip muayene olsun tavsiyem. En azından ilerlemesini durdurursunuz.