Esrmustafa Tatlı görünce midem alt üst oluyor yiyemiyorum kızlar sizce bu doguma kadar boyle devam edermi?
NurdanHakan Esrmustafa keşke bendede böle durum olsaydı bu iyi birşeyy 33.haftamın son günü ve 20 kilo aldım sebebi sırf bu tatlı yeme isteği utanmasan öğün olarak bi tepsi tatlı yiyebilirim
FerhanSerkanEilmez Esrmustafa 27. Haftaya kadar öyleydimmm veee hiç kilo almadımmm 27den sonra tatlı canım çekmiyo ama yiyincede midem bulanmıyo 30. Haftadayımm 3 kilo aldımmm 3 haftada boşver tatlı şeker yararı yok ne sana ne bebişe keşke hala yiyemesemmm hiç 😁😁😁 Bu arada 27. Haftaya kadar en keyifli yediğim limondu 🙂)) Veee oğluş bekliyorummm 👶🏻🍼🤰🏻💙🐥🐣
alaelikkran Hayir canim 4 ayda bitiyor bende erkek annesiyim canim eksiden baska birsey istemezdi limon yerdim kabuguyla o derece simdide tatli istiyor canim hep geciyor o 😊
anneninbiri alaelikkran aynen bende senin gibiydim herkes bu erkek değil kız olcak dediler sürekli ekşi canım istediği için ama sonra bi başladım canım nerdeyse tatlı istiyor normal zamanda da tatlıya hiç düşkün değilimdir benimde 5 Aydan sonra düzeldi
mrvgun Kaç haftadasın canım? Ben 27. Haftadayım ilk başlarda tatlı hiç yiyemedim, ağzımda hep acı bir tat bırakıyodu yedikten sonra da.. ama artık gayet de yiyorum valla 😄😄
NurdanHakan Esrmustafa masallah bence bu durum gayet iyi bişi şekerin zTen hiç bi yararı yok meyvelerdeki sekerler fazlasıyla vücudumuz için yeterli 💕
Deletedmom05 Bende 15 hafta net tatlının t'sini duymak istemedim😑 ama şimdi gözümü tatlılardan alamioorm
Aysun2834 Bende aynı durumdayım çikolatasız hayat düşünemem derken şimdi tahammülüm bile yok meyvelerde de hep ekşi yerim bu durum işime yaramadı değil gerçi çikolatayı çok tüketen biriydim tiksinmeseydim tosuncuk gibi gezerdim daha ilk aylarda
bebisiminannesi FerhanSerkanEilmez ayyy limon benimde vazgecilmezim sadece limon bakınca içim eriyor 😍😍 haftaya cinsiyet ogrencez bana da eksi yiyenler kiz olur diolar ama görüyorum ki istisna😊
SevDin Esrmustafa ne şanslısınız tatlı hamilelikte hem zararlı hem kilo yapıyor birde bu açıdan düşünün 😊