Aysss_0503 3 aylık gebeyim kan da enfeksiyon çıktı doktor antibiyotik olarak cefaks 500 mg yazdı kullanan varmi acaba zararı olurmu bebeğe :(
minicikbirmucize Aysss_0503 canım antibiyotiği kullanmazsan sendeki enfeksiyon bebeğe zarar verebilir doktor verdiyse vardır bir bildiği bebeğine zarar verecek ilaç vermez
Masal-90 Aysss_0503 ben 2 kez antibiyotik kullandim 1000 mg. Enfeksiyon bebek için daha zararli, doktorunuz önermiş ise kullanmalisiniz
Aysss_0503 Elifboztug geçti mi peki kanda enfeksiyon çok tehlikeli deniliyor bebeğe zarar gelmez değil mi
Elifboztug Aysss_0503 2sefer kullandim antibiyotik bi zarari olmadi simdi 37 haftama girdim enfeksiyon kalmadı cnm
Aysss_0503 Zeyk orası öyle tabi ki de ister istemez etkilenir mi diye düşünmeden edemiyo insan,ilk gebeligim Bi de her kafadan Bi ses çıkıyor
Aysss_0503 minicikbirmucize kanda enfeksiyon var deyince doktor mecbur kullanmalıyım dedim, bebek kandan besleniyo zaten ,tedirgin oluyor insan ister istemez enfeksiyon onada geçer mi gectimi, ağlama krizine falan giriyorum kendi kendime çok hassaslastim :(
minicikbirmucize Aysss_0503 öyle düşünme canım sen antibiyotiğini kullan hiçbirşey olmaz Allahın izni ile ben de kullandım birkaç kez beslenmene dikkat et yeter 🤰👼🏻
Zeyk Aysss_0503 benim de ilk gebeliğim bu yüzden ben bu tür elzem durumları doktorumu dinleyerek çözüyorum.
Masal-90 Aysss_0503 ben doktoruma 3 kerr sormustum emin misiniz içeyim mi diye... sonunda ikna oldum😂
Aysss_0503 Masal-90 aynen aynen bende baska yolla gecmez mı enfeksıyon dıye ısrar edıyodum kullanmamakta 😁 ama uc gun oldu kullanalı daha ıyıyım gercekten