Derya_Mustafa Kızlarr nasıl gidiyor hamilelik ?? Biz 16+3 olduk Allahın izniyle haftaya 5ci ayımıza giriyoruz sizler nasılsınız 😊 hissediyor musunuz bebişleri artık göbüşleriniz ne alemde 😊
benim-kalbim-o Derya_Mustafa 17+4 olduk göbüş çıktı ama daha bişey hissedemedim bu durumda canımı sıkıyor aceba aynı durumda olan varmı benimle yada daha erken mi bilemedim 🤷♀️ 🙁
__kubragokce__ Derya_Mustafa Güzel gidiyor çok şükür göbüş birazcık çıktı bu hafta hareketleri de böyle kıpırtı gibi arada hissediyorum ama çok derinden 😅 bugün cinsiyeti öğrendim kızlar benimde oğlum olacak 🎉🎉🎉🎉 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Sizce burçları ne olacak biraz arada kalıyoruz ikizler-yengeç
Derya_Mustafa benim-kalbim-o valla tatlım benim çoook az göbüşüm var hissetmek desen tık yok yanii bende arada kafaya takıyorum ama yapcak bişey yok beklemekten başka 🙏
Derya_Mustafa Dmlh iyi bari yalnız degilmişim 😂😂 bende diyorum acaba sadece benim mi göbegim çıkmıyor
Derya_Mustafa haticekaynar eveet ikili tarama testinde belli oldu ogluşumuz olucak Allahın izniyle 💙💙
Derya_Mustafa Dmlh aynen yaa bende düşünüyorum tamam gelişimi gayen iyi gidiyo da nerde büyüyor diye 😂😂
ebrucetin 16+3 bugün öğrendim oğluşum oluyor 🥰 göbeğim hiç ama hiç yok bugün sordum doktor dedi ki 5 aydan sonra davul gibi olacak dedi :) evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza alırız inşallah Allah’a emanetsiniz
Derya_Mustafa ebrucetin bende öyle tahmin ediyorum 5 ayda tada 5ten sonra kesn çıkar göbüşlerimiz artık 😊 Allahın izniyle kucaklarımıza alalım da 🙏
Dmlh Derya_Mustafa:))) onlar iyi olsun da varsın geç göstersin kendini napalim :) bu arada bizimki de oglus aynı donemde çoğunluk erkek bu sene sanki :) sağlıkla gelsin ogluslarimiz inşallah 😍
Derya_Mustafa __kubragokce__ Ne güzel oglan anneleri toplandık galiba 💙 bizim dogum tarihi 30.06 yengeç olur benim gibi tabi erken gelmezse 😂
_kucukmelek_ __kubragokce__ benimde 28 Haziran aynı güne denk geliyor dogumumuz ama bizim cinsiyetimiz kız 🤰☺️
Derya_Mustafa haticekaynar ben Almanyada yaşıyorum ikili taramada cinsiyetini ögrenmek istiyomusun diye sordular evet dedim ögrendik