Merve2961 bana hiç bişey vermedi. Bu tarz bi şikayetin olursa mutlaka gel .36.haftada alırız ameliyata dedi.benim ilk doğum da sezeryan .bu da zorunlu olacak o yüzden.ama arada geliyir kasılma düzensiz.ben de dua ediyirum 37 ye kadar beklese bari diye. Şuan tam 34+0 olduk allahın izini ile.