27 hafta olduk yeni ve bel ağrımız gittikçe şiddetleşiyor yürümekte zorluk çekiyorum bazen geceleri uyku zaten yok sizce normal mi bu haftalarda çok şiddetlenince doktora gideyim dedim ama normal mi böyle şiddetli olması ne zaman sorun teşkil ediyor bu ağrılar