Neredeyse bebeğimi öğrendiğim ilk zamanlardan beri her gün öncelikle 2 rekat bebeğim için şükür namazımı kılıyorum.Ve abartısız söylüyorum bebeğim en çok namaz kılarken hareket ediyor kıpır kıpır♥
Gün içinde ise ayetel kürsi,inşirah suresini bol bol okumaya dikkat ediyorum.Ve namazlarımda oğlum için dua ederken Allah’ın er rahman,er rahim,el şafi,el halık,el bari,el musavvir,el mübdi isimleri ile dua ediyorum.
Rabbim hepimizin bebeklerini korusun,sahibine bağışlasın inşallah🌺