Darkangel Ben 7 aylık hamileyim bir kızım var Azra şimdi oğlum olucak Aslan koymayı düşünüyoruz ama ailede sorun çıktı 😨😒 hayvan ismi hiç olurmuymuş kayınvalidem sağolsun... Sizce nasıl
UraSsmom Darkangel Ya bu kayınvalideler 😅 Aslan gayet güzel isim bakma sen dicem de susmaz ki koysan da
K1996 Darkangel aslanda ne var yanına bi isim daha ekle instagramda takip ettiğim bir çift var oda oğlunun ismini ömer aslan koydu gayette güzel benimde nasip olursa oğlum olcak enes koyucaz ismini
Busra221 Darkangel bence daha güzel isimler var aslan benımde pek hosuma gitmedi acıkcası hayvan ismi olarak değil de daha güzel leri var bi araştırın benim fikrimce ben oğlum olursa recep koyucam
Darkangel K1996 adıyla yaşasın hayırlısıyla gelsin inşallah bencede bu kadar eleştiri yapıp karışmaları üzücü kendisi 5 oğlunun isminide kendisi koymuşlar bizim bu iki bizlerinde bu anları tatmamız yaşamamız önemli
UraSsmom Darkangel Aslında inadına koyucaksın. Çok zor aileden karışanlar olunca çok şükür bende yok kimse