Ya kızlar ben dün söylemesi ayıp patates kavurması yapmıştım. Az bişey kalmıştı onuda dışarıda bıraktım dolaba koymadım. Bugünde ısıtıp yedim bi kaç çatal sonra yeşil bişeyler gördüm üzerinde minik minik bozulmuş yeşillenmiş anlamadım hiç bişey. Bişey olur mu acaba ne yapmam gerekiyor zehirlenir miyim acaba ? Ne yemem gerekiyor bişey olmaması için? hiç de dikkat etmemiştim ya direk yedim hemen 😔