neslisahduruyubeklerken Ben sadece küçük bir kutu çikolata, hurma, kuru kayısı, badem, fındık ve ceviz karisimi hazırlıcam o da en cok kendime zaten sanci aralarinda enerji versin diye 😂 Kısmetse normal doğum yapacağım için hazirlik yapmaya gerek duymadım. Bir de benim doğumum tam mart sonu nisan başı olacak. Hastalık mevsimi. Açıkçası hastaneye çok da fazla ziyaretçi kabul etmeyi düşünmüyoruz. Gelmek isteyen evde gelsin gorsun mantigindayim. Ev icin de tatlı tuzlu karisik kuru pasta, çikolata, lokum ve serbet düşündüm. Evin dış kapısına da kendim kapı susumu yaptım 40 mevlidine kadar takılı tutucam. Asil hazirligimi , ikramliklar, hediyelikler vs 40 mevlidine yaparım diye düşünüyorum.