Cigdemanne_01 Dbgg canım fotoğraflarında çok netlik olmadığı için uzak olduğu için bişey göremiyorum anlayamadım yani ne desem yalan olur
_9297_ Nnila94 valla kapatmış bebek gozukmuyo bişey ama tabi doktorlar ense kalinligindan bile biliyolarmis
ED1802 HemsireAna canım kaç haftalıksın ben de 30 u gibi gidicem 12 inci haftada gel dedi doktor şu an 10+2 deyim 2 hafta sonra gidicem tekrar kan testi içinde kan alıcam dedi acaba o 2 li taramada kan vermeden tok mu olmak lazım aç mı
HemsireAna ED1802 13+3 şuan 😌 yarın kan aldırıcam doktorum tok gelebilirsin dediği için tok gideceğim ben 🙈
ED1802 HemsireAna ben de tok gidebilirim o zaman tarama testi için değil mi ilk kez kan alıp ultrasonda detaylı bakıcak die biliorum