Karadenizf bebeğinizi tabiki bu kadar net görebilirsiniz ben en son 8.haftamda görmüştüm 😂 uzay boşluğu gibiydi görüntü yani saha çok küçük olduğu için 🤩 13+1 de gittim daha yeni işte büyümüş , zaten hafta hafta gelişimi oluyor ya hiç merak etmeyin görürsünüz sizde 🌺🌸