Gokcedag Merhaba, doktorum bugun monurol verdi tahlillerime gore, kullanan var mii yan etkileri oluo muu, bir de tek kullanimlik yazio 1 adet mi var icerisinde. 24.haftamdaym bu arada
Simgeeee Gokcedag hiç bir zararı yok canım gönül rahatlığıyla kullanabilirsin. Hiç bir yan etkisi yok. Ben 38+4üm ve ayda dört beş tane kullandım bugüne kadar diyebilirim. İçinde sadece bi tane var evet. Suya koyup içiyosun sonra üzerine üç dört bardak su içip uyuyosun en az dört saat idrara cıkmaman gerekiyor.
Azracciiikkk Gokcedag bende kullandım.ama sadece 1 defa zaten üstünde yaziyo 10 gün arayla doktor kontrolünde kullanılabilir. Hiçbir yan etkisi olmadı bende
Gokcedag Simgeeee cook tesekkurler, 1 tane verdi sanirim eczanede yoktu yarina gelicekmis, sonrasinda gecip gecmedigini nasil anlayabliriz tahlil.mi yaptirayim acaba
Simgeeee Gokcedag evet canım saglık ocagında yaptırabilirsin sonra tekrar test ya da bi dahaki kontrolünde iste doktorundan idrar tahlili 🌺