Aslın da geçen hafta 12+1 de cinsiyet tahmininde bulundu doktorum fakat emin değilim dedi. Bugün tekrar kontrole gittiğimde kızınıza isim düşündünüz mü dedi kesin mi hocam dedik evet kesin kızınız oluyor dedi. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Kızımız oluyor Allah'ın izniyle 💜 Çok mutluyum🥰