Kızlar bugün 34+3 oldum hala kusuyorum.sabahlari tiroid ve kan ilacı iciyorum onlar zaten altüst ediyor midemi sonrasında da yiyemiyorum hicbirsey yesem de zaten çıkarıyorum sabah dayanıp kusmazsam mutlaka aksam yemeğinden kalkınca lavaboya koşuyorum. Az önce de öyle oldu. Sabah dgru düzgün birsey yiyemedim bikac saat sonra çok acıktım yemek yedim fazla kaçırdım galiba birazda sonra mideme bir agri bir gaz çıkarma isteği ama çıkaramama ve bulantıyla birlikte yediklerimin hepsi çıktı artık gerçekten dayanamıyorum. Anneme kalırsa öyle birsey olamaz onun hamilelikle falan ilgisi yok benim midemde sorun var. Böyle birsey yaşayan oldu mu siz yada çevrenizde ben işin içinden çıkamıyorum artık doktoruma söyledim hicbirsey yapamayız bekleyeceksin dedi endoskopi falan olmaz hamilelikte dedi