Melikebudak Kızlar bebek odası telsizi hangi marka kullanıyorsunuz memnunmusunuz fikirlerinizi bekliyorum 🌸
Melisbol Melikebudak almadim ben canm annemlerde wewell miydi neydi ole bisey var goruntusuz sadece ses duyuyorsun onu alicam
Melikebudak Melisbol onu almayı düşündüm ama e bebekten yorumlara baktım kötü diyorlar sizde ki hangi model anneniz memnunmu
seymari E bebekten motorola marka aldık, henüz bebisimiz doğmadı ama denedik arkadaşımın bebeğinde gayet netti en ufak sesi bile duyduk.
Melisbol Melikebudak inanin modelini falan bilmiyorum mavi beyaz renkli biseydi :) ananem annemlerle yasiyordu gece kalkar seslenir duyamayiz diye onun icin almisti. Vefat etti gecen sene oda kalmis oldu ellerinde. Evimiz zaten buyuk degil isimizi gorur diye dusunuyorm :)