Öncelikle Rabbim sağlıcakla evlatlarımıza kavuşmamızı herkese nasip etsin .
Son günlerim hep bi belirti beklemekle geçti ama bende doğuma dair hiçbir belirti yoktu çok geriliyordum . 5 Ocak sabahı WC ye kalktığımda bi anda nişanım geldi ilk an çok korktum sonra doktoruma bilgi verdim evde bekle su sancı yok ise dedi . Gün boyu nişanım gelmeye devam etti akıntılı kanlı su geliyordu sürekli ve bu durum akşam saatlerinde hepten rahatsız etti akşam içim rahat etsin diye hastaneye gittim . Bebeğin suyu iyi açılman 1 cm sancın yok eve geçiş yap sabah tekrar gel denildi. Forumda görmüştüm çubuk tarçın çayını ve çubuk tarçını sıcak suya koyup içinde oturmanın açılma sağladığını. eve geldim önce çayı yaptım içtim sonra sıcak su yapıp çubuk tarçın atıp oturdum yarım saat sonra yatmaya geçtim . Yattığım an bende sancılar başladı garip bi şekilde 10 dakika da bir geliyordu gece 3 de sancım başladı 5 e dek 10 dk da bi geldi . Saat 5 den 6 ya kadar ise sancılar 5 dkkaya düştü . Tamam dedim doğum sancıları hemde düzenli . hazırlanıp hastaneye geçiş yaptım . Nöbetçi doktor açılmamın 4 cm olduğunu ve yatışımı istedi .sancı odasına geçtim damar yolu lavman yapıldı ve yavaş yavaş doğum sürecine girmiş bulundum . Sancılarım düzenli geliyordu ve her geldiğinde 45 saniye sürüyordu dayanılmıcak gibi değildi hiç oturmadım oda içerisinde hep yürüdüm belimi ovdurdum anneme . Saat 8.30 da doktorum geldiğinde açılmam 6 cm olmuştu ve suyumu patlattı . Sana suni sancı vereyim sancın kuvvetli olsun ıkınman rahat kuvvetli olur dedi ve bana suniyi bağladılar . Bağlamaz olaydılar 😊 ben neden kabul etmişim anlamıyorum . Kendi sancılarımı çekmek çok güzeldi ve açılmam da ilerliyordu ama suni verildikten sonra ömrümden ömür gitti adeta her sancı geldiğinde sadece nefes alıp verdim hiç bağırmadım ağlamadım gücümü doğuma saklamak istedim hep . Ve ben bagırmadıkça herkes dışarıda herkes bağırıyor sen çok iyisin dedi 😅 o an herkesi odadan dışarı gönderdim o kadar sinirlendim ki agrıdan mahvoluyorum sadece belli etmiyorum diye kıyaslanmak sinir etti . Yalnızca eşimi yanımda istedim Allah ondan razı olsun sancım geldikçe bana çok güzel destek oldu beraber nefes alıp verdik sakinleştirdi .Sıcak su da çok durdum belime masaj yaptım çok iyi geldi . Ara ara ebe gelip açılmamı kontrol etdiyordu kademe kademe açılmam da ilerliyordu . Tabi herkesin dediği gibi en zoru o sancı esnasında nst ye bağlı olmak idi . 😞 13.00 gibi bana sancı ile birlikte ıkınma istegi de geldi ve hemen ebe artık doğumhaneye dedi . Doğumhaneye geçtim doktorumun gelmesini beklerken ebe her sancı geldiğinde nefesini tut ve ıkın dedi dediği gibi yaptım ve her ıkınmam da bebeğim aşagıya indi doktorum gelir gelmez üç dört ıkınma da oğlum kucağımdaydı. O an en zoru ben ıkınırken ebenin tüm ağırlığını üstümde hissetmem oldu . Nefesim kesildi nefes alamıyorum diye nasıl çığlık attıysam kapıda bekleyen ailem çok korkmuş . Ama sonu çok güzeldi oğlumun içimden kaydığı an rahatlama geldi bende herşey bitti hele kucağıma verdiklerinde o duygu tarifsizdi 🥰 sonrasında oğlumu aldılar ve doktorum dikişlerimle ilgilendi . 4 tane dikişim var .
Oğlum 50 cm 3315 kg doğdu .
6 Ocak 13.15 de dünyaya geldi . bugün doğum yapalı 9 gün oldu ve ben ilk defa bugün kendimi iyi hissediyorum .
Doğumun ertesi gününden beri dikiş agrıları beni çok zorladı çok ağrı batma yaptı . Geçmicek bu diye düşünürken bugün agrımın azaldığını hissettim zaman herşeyin ilacı gerçekten inş daha da iyi olucam🥰 Gebeliğimi öğrendiğim günden bu yana Burada çok şey ögrendim çok soruma cevap aldım . Ve ben çok şükür 9 aylık serüvenimi tamamladım . Güzel anneler sizlerde sağlıcakla evlatlarınıza kavuşun inşAllah . Herşey gönlünüzce olsun 🥰😍