Yesmckmk Arkadaşlar dün kan verdim hcg 21.000 çıktı iki katı ve fazlası artıyor. Hcg artışlarında bi sıkıntı yok çok şükür. 5+5 günlük hamileyim ve dün keseyi gördük sadece normal mi siz keseyi bebeği ve kalp atışını hangi haftalarda ögrendiniz?
Aysegulyeter Yesmckmk cnm keseyi 5 haftalikken gordum. Bebegide ve kalp atisini 8.haftada gorduk cnm😊
Netdlxx Yesmckmk Bende senin günündeyken öğrendim hamile olduğumu. Çocuğum olmuyor diye gitmiştim vajinal ultrason yaptı doktorum sonra bana siz zaten hamilesiniz demişti 😄😄 5+5 miş gebelik günüm. O zaman hem keseyi hemde kalp atışını duymuştuk.
720berra- Yesmckmk 5+4 ken karından ultrasonla kese göründü kalp atışı görülmüştü yumurtlama erken olmuşsa belli oluyor o haftada
Yesmckmk Aysegulyeter Netdlxx Busratm Doktor da bana haftanla uyumlu gidiyorsun bi sorun yok dedi ama erken galiba haftama göre bebek ve kalp atışı. Herkes çok farklı haftalarda görmüş duymuş hep 🙄
Yesmckmk Netdlxx ben vajinal yaptırmadım. Bana da söyledi daha net belli olur görürüz dediler yok dedim
Aysegulyeter Yesmckmk cnm kisiden kisiye degisiyo. Bazilari 5 6 haftalik gorup.duyuyo kalp atisini. Bazilarida 9.haftaya kadar duymuyo 9 haftalikken duyuyo cnm. Yani 9 haftaya kadar yolu var
Dlkdlk Bende 5+2 de ultrasonda gördük keseyi ve icindeki bebeğimizi😊8.haftada gel dedi doktorum kalp atışları için🙏🏼
Dlkdlk Yesmckmk benim doktorum vajinal baktı bana sorarak kabul ettim eli cok hafif ve kendisine güveniyorum çok güzel gördük keseyi böylece:) hicbisey hissetmedim desem yeridir
Yesmckmk 720berra- aynen canım ben de bi çok kişiden bu şekilde duydum. Hcg ye göre ve haftama göre şuan kesemin boyutu vs normal mi ?
Yesmckmk 720berra- acile gittim dün polikilinik kontrolüm yarın kendi doktorumla görüşücem tekrar dün zaten öyle aman aman bakılmadı yarın doktoruma daha detaylı sorucam
720berra- Yesmckmk anladım canım kalp atışı yarın da duyulmayabilir daha ama görülür doktorun Bilgi verir zaten
sc125 Yesmckmk cok normal, bende o haftalarda sadece keseyi gormustum, 2 hafta sonra minik bir nokta görürsünüz Allahin izniyle😊
Yesmckmk Saolun kızlar içim rahatladı gerçekten 🤲🏻 Rabbim hepimize sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin ❤️🤲🏻
Pnrr06 Yesmckmk ben haftalikken keseyi gördük 6+3 de tekrar gidicem yani 2 gün sonra kalp atışına bakacaz inşallah duyarız