Kızlar selam💁🏻♀️ 8+2’deyiz, kalp atışlarımızı duyduk 2 haftadır çok şükür herşey yolunda. Tek sıkıntım hamileliğimin ilk zamanlarından beri ultrasonda gördüğümüz kistlerim, 4 adetler ve toplamda 10cm civarındalar, 5-6-8-10cm olarak büyüdüler hafta hafta en son hali 10cm yani.. ağrı yapmaya da başladılar ozellikle wc’ye girdiğimde. Benim gibi kist problemi yaşayan ya da yaşamış olan var mı? Korkmalı mıyım? Hamileliğimde sıkıntı olur mu yani?