2kezanne BurcuYeniAnne olmaması gerekiyor dktrunuza danışın son aylarda normal deil bu bende muane oldum ama hic başıma gelmedi
Ahuzd BurcuYeniAnne Evet normal rahat ol☺️ Miktarı ve süresini doktoruna ilet. benim muayenemden sonra doktorum uyarmıştı,gün içinde kanaman olabilir diye.
Slnbsr BurcuYeniAnne olabiliyo canım bana doktorum yaptı lekelenme hafif kanama olabilir endişe etme demişti çok fazla değilse sorun yok bence ama için rahat etsin genede sor doktoruna
BurcuYeniAnne Ahuzd muayeneden hemen sonra oldu lekelenme gibi ama biraz daha fazla 38+2 günlük hamileyim korktum 😟 anı görünce
BurcuYeniAnne Emineyavuz_53 Doğum yapacak kimsem Yok . Ailem İstanbul da olduğu İçin korkuyorum ondan ne zaman doğacak belli değil
Esrdmr Bende bugun cati muayenesi oldum ilk defa 34.haftamda ama kanamam olmadi kanama olabiliceginin normal oldugunu biliyorum ama
BurcuYeniAnne Slnbsr teşekkür ederim. Çok fazla olmadı kanamam bira sancım oldu . Tetikledi sandım doğumu 😟 Allah’a şükür daha doğurmadım . 😂 miyadını doldursun 🙏🏻
BurcuYeniAnne Emineyavuz_53 Benim de 35 haftalık iken aşağıya dönmüştü kafası hala doğmadı ama 😂👏🏻 38+4 haftalık
Emineyavuz_53 BurcuYeniAnne deme ya 🤣🤣 o kadar sabrım yok gibi . Zaten kış içim daraldı evde . Bu haftalar zaten içimden hiç bişey gelmiyor . Ne temizlik ne dışarı çıkmak..