Damla123- Öncelikle telaşımı maruz görün anneler 18+6 hamileyim ilk Bebek hareketlerini bir kaç gündür hissediyordum dün akşam çok net dışardan hissedilecek şekildeydi. Neyse bugün hareket etmiyor, burada okuduğum postlara göre normal ama , bu şekilde nasıl geçecek benim hamileliğim. Kendime zehir edecek gibiyim eşime diyorum etmiyor oda sen çok abartıyorsun her zaman etmez diyor haklı aslında ama beynim başka türlü bu psikolojiyle geriye kalan haftalar nasıl geçecek 🙁
Sermec Damla123- ohoo canım cok cok normal ben de erken hisseden annelerdenim 18 hafta gibi başlamıştı ama 1 gun hareket varsa 2 gün yoktu hatta 22 haftada bıle 2 gun hiç hissetmemiştim 25 e kadar düzensız olur harketler merak etme 25 Ten sonra her gün hissedersin 🙂
Berrygurumi Damla123- 36. Haftaya gel de göreyim seni,,, hiç durmuyor karnımdan ayağını yakalıyorum resmen,,, araba sürmem bile imkansızları nerdeyse ☺️☺️☺️ Sabret 😘
damlanne Damla123- bende 18+3deyim hiç hissedemedim yine şükret sen hissetmişsin canım kafana takma bence bi sorun yoktur içini ferah tut 🤲♥️
Damla123- Sermec şimdiye kadar düşük riskimden yatıyordum şimdi de hareket etmiyor derken rahata eremeyeceğim 🤣
Sermec Damla123- bende senın gibiydim cnm o haftalarda her gün düzenlı hareket beklıyordum bir gün hisswtmesem strese giriyordum ama cok normalmiş şimdi anladım 29 haftalık olduk su an şükür 25 Ten beri her gün hissediyorum 🙂
Damla123- Berrygurumi inşallah o zamanları görebilirim dua edin benim için 🥰 kalp rahimim de şimdilik bir risk görünmüyor ama görünmez diye bir durum yok önlem amaçlı yatıyorum hep
Sweetblonde88 Damla123- bu haftalarda düzenli hareket olmayacagı için endişelenmeniz normal. Korkmayın. Siz takiplerinizi düzenli yaptırın gerisi tevekkül artık. Zehir etmeyin kendinize. ilerleyen zamanlarda daha sık ve net hissedeceksiniz.