mervealis63 Kizlar 26 Kasım'da 7 gebelk iken gelişimi durduğu ve kalp atışı olmadgi icin kurtj oldum 50 gun adet gecikmesi oldum bugn dktra gittim ve kist olustgnu söyledi gebelk dusunuyorz kist gebelgmi engellermi kisti olup sonradan gebe kalan oldmu ??
Damla4141 mervealis63 canım benimde kürtajdan sonra ıkı yumurtalığımdada kist olustu ama hamile kaldım kist engel değil korkma
Nursimali mervealis63 benimde kurtajdan sonra kist olustuginu soylemisti doktor ama suan tekrar hamileyim bi sikinti yaratmadi
mervealis63 Doktor kist varken gebe kalamassin demisti o yuzdn korktum adet olursam gidermi acba kist
mervealis63 Nursimali kist icn ilaç fln kullandın mi ilaç verdi 2 hafta snra regl olursun 3.gun gel dedi bakariz kist kaybolup kaybolmadgna
Nursimali mervealis63 hayir kullanmadim doktorum tedavi gerektiren bi kist degil adet olunca kendiliginden gecer demisti
Damla4141 mervealis63 benim birt dermoid kist oluşmustu tek sart ameliyat olmadım korunmadım hiç 2sene falan gecti kendiliğinden oldu