bdlry Kızlar 3 gündür cok hastayım. Hamileyken serum alınabiliyor mu? Daha önce serum alan var mı? Her yerim kırılıyor ağrıyor, öksürük, hapşırık her şey var 😔 acil yardım. Doktor bitkisel ilaçlar verdi ama iyi değilim
Duyguaydin81 bdlry bence buraya sormak yerine hastaneye gitmen daha iyi büyük ihtimalle çok kötüysen serum takılır
Elifozdn bdlry çok gecmis olsun hamileyken hastalık çok zor😞 ben 2 ay once ateşlenip sıtmalanmıstım.. Hastanede taktılar bana genelde parol un serumunu takıyolar bide ona ek olarak ateş icin farklı bisey takmışlardı.. Sanada parol takarlar etkisini hemen gösteriyo serum oldugu icin..
bdlry Duyguaydin81 doktora gittim zaten ilaçları ona göre aldım ama üzerimde aşırı kırgınlık oldu bugün parol içtim
Deletedmom137 Bende dayanılmaz mide bulantılarım için acile gitmiştim serum takmışlardı takılıyor için rahat olabilir
Veravera İlk 4 ayımda ben de sürekli serum almıştım aşırı bulantı ve kusmadan özellikle doktorum serum önermişti su kaybından dolayı, bi sıkıntı olmuyor ama yine de doktoruna danışmalısın
Zehra321 bdlry çok sancılanmıştım serum taktılar rahatladım. Ama ağrı kesici olmadığını söylemişlerdi içinde , gebelere ağrı kesici takmıyorlamış. Belki sizin rahatsızlığınız için de Farklı bir ilaç takabilirler serumla
2zannesi bdlry bulantı için çok serum yedim. İlla kihastalığına göre birşey verilir, git bence doktora
bdlry Teşekkür ederim hepinize parol aldım o biraz rahatlattı eğer yine kötü olursam gidicem acile bakalım
Cigdemanne_01 bdlry 6 haftalık hamileyken çok fazla kusma olduğu için serum takmışlardı ama 250 ml falan