maviserceli32 4bucuk aylık olduk, hâlâ ağzımın tadı yok. Ne zamana kadar devam eder? Sadece kan hapı kullanıyorum, ondan da olabilir mi?
maviserceli32 Belinay_AliEge bir çok kişide olduğuna göre; yüzde doksan hamilelikten :) sabretcez artık