Öncelikle bütün ocak annelerini sabrından dolayı tebrik ediyorum hepsi geç geliyor sanırım :) Bu dönemde bu uygulama benim herşeyim oldu ❤️
Doğuma gelecek olursak 39+1 çatı muayenesine gittik çatımın dar kemiğimin ise aşağıda olduğunu söylediler hep normal doğum için hazırlamıştım kendimi bir anda sezeryana dönünce ağladım bile neyse ki hayırlısı böyleymiş. Spinal olsun dedi doktorum tamam dedim aynı gün sezeryana aldı beni tabi bende biraz korku da var ki ameliyatlardan korkarım hep :) Doktorumdan Allah bin kere razı olsun içeri girdim belden uyuşturdular öyle belden uyuşturmanında bir acısı yok yani size şunu söyleyeyim bebek çıktı kucağıma verildi nasıl bu kadar çabuk bende şaşırdım hiçbir ağrı sızı hissetmeden oldu bunlar odaya alındım gece 11 buçuktu oğlumu getirdiler yanıma ve dedim ki iyiki ❤️ Allah gerçekten bizlere hediye veriyor ben bunu gördüm.. Bacaklarım uyuşuk olduğu için tabi bel kısmımda sabaha kadar ağrı acı hissetmedim ki anestezi etkisini yitirmeye başlayana kadar sonrası malum ağrılar başladı tek güzel yanım şu ben gazımı sabahına çıkardım ve dolaşmaya başladım öğleden sonrada doktorum beni taburcu etti. Sonuç olarak eğer normal doğum imkanınız varsa lütfen normal doğurun gerekliyse sezeryan olsun benim şahsi düşüncem 3 gün oldu dikiş ağrısından bebeğimi tutarken ağlıyorum ama onun için dayanıyorum. Allah hepiniz gönlüne göre versin bir sesle kurtulmayı nasip etsin inşallah soru sormak isterseniz sorabilirsiniz ha bu arada 3. Gün buraya girip yazma sebebim ise ben doğum hikayelerini çok okurdum merakta ederdim o yüzden biraz aceleci davrandım 🤗🤗