Merveozcelikcckl bir de bi tarif vermek istiyorum. Şifa niyetine benim babannem yapardı. Bizim yörede ‘Helle’ derler sen de un çorbası. 😂 böyle 8-10 diş sarımsak soyup minik minik doğra, sonra gözkararı çorbalık kadar un kavur böyle kokusu çıksın rengi hafif dönsün, üzerine kaynar su dök ve çorba kıvamına getir yoğunluğunu. Sonra bu sarımsaklrı at içine, tuz karabiber. Kaynat iç. Bize hasta olduğumuzda hep bu yapılırdı. Bende hala yaparım çok faydalı.