Suna1 7+4 hamileyim canım balık yanında şalgam çekiyor ama şalgam iyi değil diye söyleniyor doğrusudur içmemin bir sakıncası varmı
Deletedmom291 Bende sürekli canım aşerdi onu içtim çok şükür bişey yok iyi bile geliyo canım ama bi doktoruna sor çok merak ediyosun için rahat eder canım 🙏