Tam bir Suriye hastanesi. Biz acile gittik adam gibi ilgilenme yok. Odaya aynı anda 4 muayene alıyorlar biri yatıyor diğerleri ayakta bekliyor. Eltim Aslıhan hanıma acil gitti. Hiç memnun kalmadı. İlgilenmedi bile dedi yatmamla kalkmam bir oldu dedi. Ayrıca doğru dürüst donanımları da yok. Müdahale edecek ekipmanları yok doğru dürüst doktor kendi söyledi. Bence bi düşün. Ama orada Belgin hanım var herkes çok memnun canım.