Hanımlar ben şuan 25 haftaligim bebeğimin plasentasi assagida ve ben artık ayakta duramıyorum satış elemanı olarak çalışıyorum bu arada ben iş yeriyle konuşsam calisiyo gozuksem de sigortayı ben ödesem olur mu acaba yani bu şekilde de paradan faydalanabilirsiniz 32 haftaya kadar dayanamicam cunki 🤰🤔