Öncelikle hepinize sağlıklı ve mutlu bir hamilelik diliyorum! İlk hamileliğim ve aşırı derecede heyecanlı, mutlu, bazen enerjik bazen panik bazen de korku dolu günler geçiriyorum. Ya herşey istediğim gibi olmazsa ya bir eksiğim kaldıysa gibi kafamda sürekli sorular biriktiriyorum. Bu haftalarda sizde benim gibi telaşlı ve ne yapacağınızı bilemeyenlerden misiniz onu merak ettim açıkcası? Hastane odası süslemesi, şekerleri, loğusa kıyafetleri, bebek odası hazırlıkları, hala bir dolu eksik gösteren alışveriş listeleri... Tartıda her gün gram gram yükseldiğini görmek, yemek yemekten korkarak yaşarak (mide yanması sebebi ile) her an yorgun ve uykulu hissetmek, çevresindekilere sırf naz yapıyormuş gibi gözükmemek için enerjik ve dinamik rolü yapmak... Bütün bunların yanı sıra o mutlu günü hayal etmek, mükemmel bir anne olmayı dilemek... Siz neler yaşıyorsunuz sevgili anneler?