Sdt1453_ canım benim 37.haftada 3200 dü doktor önde olduğu için doğumu etkileyebilir demisti ben de çok dua ettim 40 haftayi beklemesin daha cok kilo almadan gelsin normal doğum yapabileyim diye ama bebisimiz gelmedi gelmeye de niyeti yok. 39.haftaya girdik bugün 4000 olmus mecbur sezaryen günü aldik. Normal doğum sirasinda başı çıktıktan sonra omzu takilabilir sinirleri zarar görebilir dedi riske atmak istemedik biz de.