30 aralıkta adet oldum ...16 gün oldu .. ğöğüslerim çok ağrıyo anlamadım daha adet günüme 12 gün var bu kadar erken ğöğüslerimde hassasiyet olmazdı ne yapmalıyım bilmiyorum 🤷♀️ yani hamileysem folik asit kullanmam lazım dimi şuan için de hamile olup olmadığımı öğrenmem mümkün değil sanırım ..