nesshe 12+3 de %70 kız denilen bebeğime ,16. Haftada erkek denilmesi ,burda okuyordum ama gerçekten böyle olacağını tahmin etmemiştim.kafa karıştırmak istemiyorsanız erken haftalarda tahmin istemeyin
Adbrs-20 nesshe bana da pipi göremiyorum ama erkeğe benziyor dedi pipi göremeyip erkeğe benzetmesi de şaşırtıcı kıza da benziyo gibi konuştu 15.haftadayız değişiyor bazen dedi aynen dediğin gibi öyle oluyo
713 nesshe hayirli olsun saglikla kucagina alirsin canim insallah.ilk %70 kiz denildiginde devlette mi ozel hastanede mi denildi.
nesshe 713 özelde denildi canım ,teşekkür ederim ,karmaşa yaşadım cidden ,şimdi de acaba kız olabilir mi düşüncesine girmedim değil
713 nesshe anladim canim .dimi karmasa olmustur.banada %51 kiz dedi.sevinsem mi biraz daha beklesem mi bilemedim
nesshe EbruIrmakAhmet canım bakar mısın bi görüntüye ,aynen sana çok şaşırıyordum ,demek ki oluyormuş
Nevink nesshe ultrason goruntuleriniz ne kadar net ne guzel ya ben kac hastane dsgistrdim hepsininki birbirinden belirsz silik gibi insan bakinca ne oldugunu bile anlamiyor
nesshe 713 tabiki bekle ,% 51 nedir ,zaten %50 kız canım ..duygu karmaşası bambaşka ,emin olmamakla birlikte kız olacağına kendini alıştırıyorsun ,sonra bakıyorsun bambaşka şeyler ,tuhaf oluyor cidden
nesshe 713 önce erkek hissediyordum ,ama çevremdeki herkes yok vücut şeklin kız gibi ,yok Çin takvimi kız gösteriyor diye diye beni kız olduğuna yaklaştırdılar ,doktorda %70 diyince tamam kız olacak dedim..ama değilmiş ☺️Hurafeler boş