Benim normalde alerjim var, hamile oldugumdan beri nerdeyse kullanmadim desem yeridir, esim yıkıyor gereken yeri bana bırakmıyor sagolsun, bence daha erken haftaniz cok fazla kimyasalla temas etmeyin, bir de havalandirarak kullanin kullandiginiz zaman da