merhaba arkadaşlar 40+5 deyim ve cuma gününe kadar doğum olmazsa kartal devlet hastanesinde suni sanci verileceğini söylediler çok az acilmam var rahim ağzında yumuşaklık da var dedi doktor ama yarın gitsem vermezler mı sancıyı yoksa 1 gün daha beklememi söylerler mı acaba günü dolanlar kaç haftalikken suni sanci aldınız acaba yardım eder mısınız lütfen 🌸