Şuanda Doğunun en zor yerlerinden birinde görev yapıyoruz doğru düzgün hekim ultrasyon da bulamıyoruz Adet dönemine göre 7haftamın içinde ama benim hesabıma göre bthcgm geç yükseldi 5 hafta içindeyim geçen Cumartesi doktor kalp atışı yok muhtemelen de olmayacak dedi bir hafta sonra yine gel dedi prosgetron başladı falan dün de ben cok hastalandığı farklı bir yere gittik orada da kese var ama kalp atışı yok dedi hekim. Boş gebelik kürtaj olacaksın diyor ama kanda bakalım dedi bthcg 12000 bin çıktı doktorda şaşırdı bekleyeyim dedi benim mide bulantım baş dönmem var dedim boş gebelikte yapar dedi bana ne yapacağımı şaşırdım iyi bir doktor ulstrasyon yeri de yok nasıl bir karar alacağımı şaşırdım cok üzgünüm