arzu_glyprk Selam hanımlar, son bi kaç gündür lekelenmem var hastaneye gittiğimde sorun yoktu ve devam edince aradım muaneden dolayı dediler ve bu bi kaç gündür devam ediyor şimdi ise iç çamaşırım ıslak ve biraz pembe akıntı olmuş. Sizce neden kaynaklanabilir😔
Goncaemrah arzu_glyprk ben 38+0 haftalığım ve ilk kez dün muayene oldum ama hiçbir sorun yaşamadım. Belki seninki de normaldir ama doktoruna bir danış bence.
Serap0733 arzu_glyprk inş bi şey yoktur ya :( benm hala alttan bakılmadı doktorlar hemen bakma derdindeler ya canım bi çık göster
arzu_glyprk Goncaemrah hastane normal dedi ama devam ediyor ve pembe akıntı olmuş bu seferde sanırım tekrar gideceğim :(
Adsmyr arzu_glyprk hamile olmadan önce bende muayene olduğumda kanamam olmuştu rahimde yara varmış benm ama o yüzdendi siznkinde de belki yara varsa o yüzden olmuş olabilir
arzu_glyprk Adsmyr hiç bir fikrim yok pazar günü gittim hastaneye ve üç gündür devam ediyor biraz uzun sürdü sanki :/
Temelailesi Haftam dolunca ben de muayene oldum. Doktorum uyardi hafif lekelenme olursa eve gidince endiselenme diye. Dedigi gibi aksamina biraz oldu ama ertesi gunu bisey yoktu.
arzu_glyprk Temelailesi benim ki devam ediyor maalesef bu yüzden endişeleniyorum devam ederse gideceğim zaten
arzu_glyprk Serap0733 inşAllah canım ben lekelenme yaşıyorum deyince kontrol etmek istedi ettiğinden beride sabah kalktığımda devam ediyor bilmiyorum devam ederse tekrar gözükeceğim