Sabah sağlık ocağına gittim kan vermeye wc ye bi gittim iç çamaşırım da pantolonum da geçmiş bi ıslaklık oturduğum sandalye de biraz ıslanmıştı su gelmesi olsa devamlı gelir mi anlamadım doğuma bi işaret mi kasıklarıma da ağrı vuruyor hafif🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Sizin düşünceleriniz ??