Merhabalar
36 hafta 5 günlüğüz normal doğumla bekliyorduk bebeğimizi ama 2 gündür yüksek tansiyonla baş etmeye çalışıyorum tansiyon hapı kullanmaya başladım gebeliğinde yüksek tansiyon olup normal doğum yapan var mı ya da bu süreci nasıl atlattınız bilgi verirmisiniz?