Bende 30 haftalık hamileyim 28 de aynı şeyi bende öğrendim doktor um her hafta kontrole çağırdı her cuma gidiyorm ilerleme oluyo ama hala 3 hafta geriden geliyor şu azalmadigi ve tansiyon yüksek olmadığı sürece bide bebeğin hareketleri nde sorun olmadığı sürece sorun olmaz 36. Haftaya kadar elimizden geleni yapıcaz İnş Allah yardım ci iz olsun