tazeanne__ Gamzeozdemi henüz bebeğim yok ama beğendiğim ve karar verdiğim isimler var Pusat Asil yada Atabey 🙂
Gamzeozdemi tazeanne__ çok güzel canım benim kizimin adi Asel asıl çok.hosum.giidiyo ama çevrem dalga geçti aslında esim de beğendi asılı.bende bakalım
tazeanne__ Gamzeozdemi çevrenin ne dediğini umursama canım kızınla da çok uyumlu olur bence 🙂 eşinde beğenmiş sende beğenmişsin ötesini berisini düşünme ☺️ Anlamı çok güzel ve havalı eminim ki ileride oğlunda çok beğenecektir ❤️