Syma95 Kizlar bu fotografini yukledigim citcitli badilerin yenidogan 03 ay felan olanlarinin hic citcitsizini bulamadim. Simdi bu badinin altina yine citcitli atlet giydiricez illaki. Iki tane citcitli olmus olcak .rahatsiz etmezmi . Nasil yapicam bilemedim. O yuzden bu badileri citcitli almak istemiyorum. Yardimm 😁
Gulbebek Çıtçıtın rahatsız edeceğini sanmam aksine çıtçıt olmayınca giydirmek zor oluyor bebeğe kıyafeti
sokomel içine giydireceklerini çıtçıtlı al, üstüne giydireceklerini tulum ya da alt üst takım al, ben öyle yaptım. rahat olsun diye çoğunlukla tulum giydirmeyi düşünüyorum.
Syma95 sokomel bende oyle dusunuyorum ama hep takim degilde sadece ustte alayim diyorum ama tek ustlerde citcitsiz bulamadim
Sbl_U İçe çıt çıtlı üstüne tulum yada ikili takım giydir canım kış bebeği olucak işe birtanede yelek giydir benm bebeğim 1 haftalık o şekilde yapıyorum şuan
Syma95 Sbl_U oyle yapicam zaten nisan sonu gibi dogum olucak. Ama sade tek ust olanlarin citcitsizini bulamadim.