Sedley NurseB bayadır buraya girmiyordum görmemek için bugün öylesine bakınca denk geldim işte. Hayırlısı olsun ne diyelim Allahım hepsini korusun.
Zerenerel NurseB kusura bakmayın ama kaynana ya da koca muhabbeti yazmadım bu yazınızı lütfen o konularda konuşanlar insanlar için yazın yorumunuzu doğru bulmuyorum burada hamile anneler hem Sevinç’lerini hemde üzüntülerini paylaşıyorlar okunmak istemezseniz başlığa bakıp girmeseniz
Sinemneset Zerenerel çok geçmiş olsun inşallaj en yakın zamanda sağlıklı bir bebeğiniz olur,kanama falan yaşadınız mı yoksa hiç bir belirti olmadan ultrasonda mı görüldü
Zerenerel Sinemneset hiç bir belirti yaşamadım kanamam dahi olmadı o yüzden böyle birden söylenince çok kötü oldum
Birkucukkelebek Zerenerel aynı şey Pazartesi günü başıma geldi. 2 hafta önce duyduğum kalp sesi o gün yoktu ve ölçüsü de değişmemişti. meğer önceki gittğimde kalp sesini duyduktan bir kaç saat sonra durmuş melek kalbi. Dün kürtaj oldum. Kürtajın korkulacak hiç bi yanı yok ağrım sancım olmadı ama psikolojik olarak çok kötü haldeyim seni çok iyi anlıyorum.
Zerenerel Birkucukkelebek ya bende daha 7 gün önce duydum kan tahlil sonuçlarını gösterecektim ama bebeğimi öyle görünce dünyam yıkıldı zaten
Birkucukkelebek Zerenerel çok geçmiş olsun Allah bize ve bu durumu yaşayan herkese sabır versin. Kalp atışını duyduktan sonra çok daha zor durduğunu görmek. Ne hayallerle gidip ordan mutsuz ayrılmak. Allah bidaha yaşatmasın inşallah benim ilk hamileliğimdi acı bi tecrübe oldu
NurseB Zerenerel ben size neden böyle bir konu açtınız demedim farkındaysamız elbette açacaksınız ben de girdim okudum merak ettim sebebini vs. bunda bişey yok tabiki. ama hassas olup böyle etkilenenler varsa konuyu açıp okumayın gereksiz panik olmayın diye o kişiyi uyardım, sizi uyarmadım arkadaşım.
NurseB Zerenerel konuyu açmayın derken arkadaşı etiketledim ayrıca. açmayın yani girmeyin konuya, okumayın etkileniyorsanız anlamında.
Ynmb Cananp olmadı iki buçuk aylıkken kontrole gittik dr kalbi çok yavaş atıyor kürtaj yapacam dedi ben kabul etmedim belkş yaşar diye ozaman kanaman başlayınca gel dedi kalbi durmuş sonra kanamam başladı kürtaj oldum çok üzüldüm herkes bebeğini kucağına alırken benim kucağım boş kalmıştı 3 ay sonra hamile kaldım kızım oldu şimdi 12 yaşında ve 10 yaşında iki kızım var şimdi 3.bebeğimi kucağımıza almak için gün sayıyorum inşallah darısı size olsun Allah gönlüne göre versin
Cananp Ynmb canım çok zor günler atlatmışsın Allah evlatlarını sana bağışlasın...Allah isteyen herkese nasip etsin insallah...
Berrygurumi Zerenerel üzme kendini.. okurken bile çok üzüldüm ama işte ne diyim bilemedim,,,, Rabbim tez zamanda sana bir evlat nasip eder inşallah üzme kendini Allah’a sığın o herşeyi bilir yardım eder sana 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ayseyu Zerenerel çok geçmiş olsun canım bende aynısını yaşadım doktorumun tek söylediği sağlıklı olsaydı yaşardı kendini hiç suçlama acabalara düşme Rabbim herşeyin hayırlısını versin inşallah
Ebru_1994 Zerenerel Allah yardımcın olsun canım üzme kendini melekti Allah yanına istedi gençsin yine olur inşallah hayırlısı buymuş
meymis Zerenerel ne denir bilmiyorum gözümün önüne geldi bi an. Rabbim yardımcınız olsun. Çok üzüldüm😢