Minnosum1 Kızlar tsh 3.34 çocuk tedavisi görüorum ilaç kullandm düşmüştü bırak demişti doktorum bıraktm bu ay geri yükselmiş bebek için 2 nin altında olması lazm sanırım ilaca geri baslcam gebelikte kullananlar levotiron kullanılır değilmi bebeğe zararı olmaz
Hlal Minnosum1 zararı değil yararı var canm benm ilk hamile olduğum öğrendiğimde TSH 5 di haplarla düzene girdi dogumumu da yaptım çok şükür
KAylaaa Bebeğe hiçbir zararı yok. Aksine kullanmamanız sıkıntı yaratır. Doktorunuzun verdiği dozu aksatmadan kullanın. Ben de haftanın 4 günü 100, 3 günü 75lik kullanıyorum. Çok şükür referans aralığında değerim.
Minnosum1 KAylaaa anladm canım benmki 25 lik dozu ozman hamilelik önceside kullanmamda bi sıkıntı yok 😊
Seluna Bende hipotroid hastasıyım, doktorunuz ilacı nasıl keser anlam veremedim. Bence kesinlikle doktorunuzu değiştirin. Troid ilacı ömür boyu kullanacağımız bir ilaç çünkü, buna hamilelik dahil. Doktorluğundan şüphe ettim arkadaşın.
Minnosum1 Seluna düşmüş dedi içmeyeblirsn dedi bende bırakmstm bi ay oldu takibe geldm geri yükselmiş nidaha asla bırakmadan içicem
Zeyk Tiroid hastalığı gebeliğe bağlı değil öncesinde gelişmişse şayet 3-4 değerler normal kabuk ediliyor. Gebelik isteniyor veya hamileyseniz 2.5 altında olması gerekir değerin. Ve tiroid ilaclarininin gebelikte bir zararı yok asla kullanilmazsa zararı var. Bebekler 16.haftasina kadar troidleri gelişmediği için ihtiyacını anneden karşılar. Annenin yeterli tiroidleri çalışmıyorsa ( bunu yüksek değerden anlıyoruz ) bebeğin gelişiminde olumsuzluklar oluşabilir. Bu yüzden de ilaçlar düzenli kullanılmalı ayda bir kere de kan tahlili ile takibinin yapilmasi gerekir. Dahiliye veya endokrin doktoruna gidin. Kadın doğumlular bu ilaçların dozunu vs ayarlayamayabilirler.
Minnosum1 Zeyk şimdi çıktım doktordan ilaca gerek yok sınırda dedi ama gebelik için 2 bucuk olması gerekiyor napcamı bende sasırdım 😒
Kbrkrtt Canim merhaba benim de ths değerim 4.18 ve hamile kaldm bu değerle rabbim isteyen herkese nasip etsin insalalh🙏
KAylaaa Minnosum1 ben hamilelikten önce 3-4ay doktor kontrolünde tsh değerimi kontrol altına almaya çalıştım. Şuan 25.haftamdayım. çok şükür rahatım
Zeyk Minnosum1 yani bunu dahiliye veya endokrin doktoru mu söyledi ? O halde doktoruna guvenmelisin diyeyim ne diyeyim