Zelihaferhat Kizlar düşüncelerinize ihtiyacım var 🙁 dün birisinden grip geçti soğukta almış olabilirim.kasiklarimda agrım var sanki içi yara gibi ağrı var ama kanamam yok 18 haftalık hamileyim acaba bebegime bisi olmuş mudur çok korkuyorum 🙁