Kızlar ben çocuk için tedavi görüyorum 1 düşük yaşadım 1 buçuk yıldır olmuyo hsg histereskopi hepsi çekildi yapışıklık vardi açıldı rahim de düzensizlik vardi bide küçük bi kis doğum kontrol hapı verdi kullandım ama düzenli kullanmadim bitirdim doğum kontrol hapını ama adet olmadim 4 gün oldu 3 gün önce gebelik testi yaptim birşey yok ilk gebeliğim de doğum kontrol hapı kullandım adet olmadan gebe kalmıştım ama o gebelikte 15 gün sonra çıkmıştı sizce neden olmadim gebelik varmıdır beynim durdu