Biz 12 haftalığız❤ Henüz cinsiyet belli değil ama kız da olsa erkek te olsa Aden (Cennet bahçesi imiş) ❤🧿 Ortak kararımız eşimle 🙏
Ikisi arasında kalsaydım Nogay seslenmesi tuhaf gibi geldi bana ama Uras❣tercih ederdim. Önemli olan sizin seçiminiz😊 benim fikrim bu sağlıkla kucağınıza alın inşAllah🙏