Curlymom Bu ocak bebekleri neden böyle 40.haftama girdim yarın doktor kontrolüm var kanala girmesine az kalmış demişti doktor en son doğurmayanlar sizde durumlar ne?
Enise52 Curlymom bende 38+4 canım bugün doktora sordum 40 a kadar gelmezse napcaz diye 41 olunca fitil verceklermis bizdede hiçbir belirti yok inşallah alırız kucağımıza 😇
Yenianneeee61 Curlymom benimde 40+1 çocuk kanala girmiş kafası haznede ama hala bi Doğum belirtisi yok 😞
Mrs_erkan Curlymom bizim de cuma gunu 40hafta olacak insAllah. Sabah 6da hastaneye yatisim yapilacak. Suni sanciyla baslatacaz dedi😫 ilk dogumum ne olacak bilmiyorum. Dogsun da. Nasil olacaksa artik Allahim hepimizin yardimcisi olsun
Deniizz Curlymom benim de 40 hafta ve halen birşey yok doktorum yarın gel dedi suni sancıyla başlatırım dedi duruma göre sezeryan da olabilirsin dedi
Curlymom Enise52 uf Avrupada 42.haftaya kadar bekliyomuş doktorlar 41e kadar bekleyelim suniyle başlatırız demişti bana ama onu da istemiyorum kendi sancım olsa keşke Allahım yüzümüze baksa da alsak bi avazda kucağımıza😞
Enise52 Curlymom keşke canım olsa vallahi sağlıklı gelsinler de farketmez artık benim pek sabrım kalmadı 😅 bugün hemşirem bir hamile öğrencim ahududu çayı içmiş ağrısız 5 cmle geldi dedi ben papatya içiyorum ama onu da alicam 😇
Meralkr Benimde 40+3 oldu hiç bir belirti yok yarın suni sancı ile başlatacaklar 1hafta daha bekleyip riske atmayalım dediler rabbim yardımcımız olsun
Curlymom Meralkr suyu falan nasıldı ki bana suyu çok iyi sanki 38 haftanın suyu gibi dedi öyle olunca risk olmuyo sanırım kakasını yeme gibi bi durum suyunuz azaldıysa öyle demiş olabilir ben sonuna kadar beklicem bakalm
Meralkr Curlymom suyuma bakıldı çok iyi dedi bende sonuna kadar beklemek istiyorum aslında ama devlete gidiyodum doktor ben izne ayrılıyorum riske atmayalım dedi bugün çağırdı aslında biz yarına atlattık
Deniizz Mrs_erkan aynı durumdayız canım bende yarın gidecem suni sancıyla başlatacak dedi doktorum ilk gebelik ne olucak nasıl birşeyler karşı karşıyayım bilmiyorum
Curlymom Deniizz uf herkes aynı durumda bu ay ben bugün mezdeke açtım kalçamı sallayarak oynadım valla işe yarıyor geçen doktora gitmeden yapmıştım kanala az kalmış girmesine demişti
Mrs_erkan Deniizz insAllah sag salim aliriz bebisleri. Erken gelir diye endiselendim hep simdi de neden dogmuyor diye😁 herseyin bir zamani var demek ki . Rabbim yardimcimiz olsun🥰
Curlymom Enise52 41 e kadar dedi suniyle başlatcak olmazsa ben kolaylaştırıcı bişeyler yapmaya çalışıyorum mezdeke açıp kıvırdım bugün işe yarıyo gibi aşağı iniyo 😂😂🤪