Kızlar 19uncu haftadan beri raporluyum, riskli gebelik dediler perinatologa gidiyorum acayip stresli bir gebelik geçirdim. Geçtiğimiz ay tedbir amaçlı 1 hafta hastanede yattim , şuan 8inci gün hala hastanede yatıyorum tansiyonum arada yükseliyor diye , Geldim 38+3 🙏cuma günü dogumum var , sancılarım çıkıyor ama bekletiyorlar ne kadar beklesek kâr diye , şuan aslında herşey yolunda gidiyor, doktorum çok temkinli olduğu için riske atmıyor, dün 4 kere açılma var mı diye alttan baktılar bebek çok aşağıda olup bu kadar alttan muayeneye rağmen gelmiyor 🙈 ben hep en ufacık birseyde doğururum sandım çok stres yaptım herşeyi kafama taktım, benim gibi olanlar tedbiri elden bırakmayın ama rahat olun , kolay kolay doğmuyormuş inanın 🙈 tup bebek tedavisiyle gebe kaldım,6inci haftada kanamam oldu servikal kısalık var dediler 19uncu haftada sonrasında idrar yolu enfeksiyonu cıktı, hasimato ve boyun fitigim var , basur çok can yakıyor, kum döktüm bir dönem, birinci derece kalp kapakcik yetmezliği cıktı gebelikte görülebiliyormus ve şimdi de tansiyon yükseliyor bende bu kadar sıkıntı varken 38+3 bugün riskli gebelik bekleyen arkadaşlarıma moral olması için yazıyorum, tedavinizi ihmal etmeyin ama keyfinize bakmayı hamileliğin tadını çıkarmayı unutmayın ❤❤❤❤